Od ponad dwudziestu lat prowadzimy szkolenia oraz doradztwo w zakresie sprzedaży i obsługi klienta - współpracowaliśmy w tym zakresie z organizacjami (zarówno przedsiębiorstwami jak i instytucjami) zróżnicowanymi pod względem profilu działalności, wielkości, branży, systemu organizacji i zarządzania, pozycji strategicznej, dojrzałości organizacyjnej oraz kierunków i celów rozwojowych.
Współpracowaliśmy z partnerami o bardzo różnych rozwiązaniach w obszarze procesów sprzedaży i obsługi klienta i na bazie tych doświadczeń skutecznie wspieramy proces doskonalenia kompetencji w tych obszarach.
- obsługi klienta (komunikacja w kontakcie z klientem, kompetencje osób obsługujących klienta, fazy obsługi klienta, budowanie relacji z klientem, przezwyciężanie sytuacji trudnych w kontakcie z klientem, obsługa klienta przez telefon)
- doskonalenia umiejętności sprzedaży (rozmowa handlowa, negocjacje handlowe, techniki sprzedaży, analizy przedsprzedażowe i przygotowanie się do kontaktu z klientem, identyfikacja sytuacji, potrzeb klienta, dostrajanie, budowanie argumentacji handlowej, negocjacje cenowe i techniki argumentacji cenowych, prezentacje handlowe, kompetencje i zadania handlowca, organizacja pracy handlowca, sprzedaż przez telefon)
- zarządzania procesem sprzedaży (organizacja procesu sprzedaży, organizacja i zarządzanie w dziale handlowym, dobór, ocena, motywowanie i kontrolowanie zespołu handlowego, tworzenie i zarządzanie bazami klientów, zarządzanie relacjami z klientami, zarządzanie relacjami z klientami kluczowymi, analizy sprzedaży, programy lojalnościowe i budowanie lojalności klienta, windykacja należności)
- marketingu (strategie marketingowe, zarządzanie produktem, zarządzanie marką, zarządzanie ceną, zarządzanie asortymentem, badania i analizy marketingowe, promocja)
Szkolenia prowadzone przez nas mają formę warsztatowo–treningową, wykorzystujemy aktywne metody dydaktyczne - podstawowe treści przekazywane są w formie prezentacji przez trenera, następnie uczestnicy realizują ćwiczenia i zadania praktyczne, biorą udział w symulacjach i dyskusjach moderowanych, rozwiązują testy kompetencyjne i przygotowują narzędzia przydatne w realizacji ich faktycznych zadań. Uczestnicy szkoleń otrzymują na bieżąco informację zwrotną o poziomie swoich kompetencji oraz mają możliwość indywidualnych konsultacji z trenerami.
- intensywny, interaktywny i angażujący przebieg szkolenia
- przyjazną atmosferę szkolenia
- stosowanie aktywnych metod dydaktycznych
- program i treści szkolenia opracowane w oparciu o wyniki badań naukowych i praktycznie stosowane rozwiązania
- realny wzrost kompetencji
- praktyczną przydatność prezentowanych treści
- udział trenerów o o dużym doświadczeniu praktycznym i dydaktycznym
- dostosowywanie treści szkolenia do praktyki uczestników
- materiały szkoleniowe dla uczestników szkolenia oraz zaświadczenie o udziale w szkoleniu.